Pasar Serikin

As salam.... Semalam (24 Julai 2011), program nak pergi Serikin ni tak ada dlm perancangan mak dgn bpk aku sbenarnya.... kalau diikutkan hanya usu aku dgn kazen2 aku aje yg nak pergi....  Tp, awal pagi mak aku hanya nak bagi tahu kat aku, kakak dan adik aku yg dia dan bpk aku nak join usu dan kazen2 aku ke Serikin...  Yg kami 3 beradik dlm mamai bangun tido, keluar bilik terus cakap nak ikut... mak aku tu, mula2 diam je... bila dia cakap 'kemas' hah apa lagi, kami 3 beradik terus bkemas siapkan diri...  Kami berangkat dr rumah dlm pukul 7 lbh dan sampai Serikin lebih kurang jam 8... Pergi awal ni lbh selesa sbb kurang panas dan bila masuk tengah hari cuaca pun mula panas membahang dan org pun mula ramai... Bpk aku, kalau pergi ke Serikin memang suka pergi awal pagi sbb bila kt pergi awal balik pun awal... lagi pun bila org tak ramai proses nak tawar menawar pun senang. Sebelum tengah hari kami dah berangkat pulang. Oven yg kami cari tak ada lagi sbb sudah habis jadi terpaksalah order dulu. Minggu ini terpaksalah kazen aku ke Serikin semula sbb nak ambil oven tu....

Adik aku dgn family usu
Oven nilah yg kami cari tp kehabisan stok

Basikal antik...


Vespa 

Tokek


Gerai

Perabot

Gerai kain

Gerai Jam

Tanduk Rusa


Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
miz safura
AUTHOR
Rabu, Mac 20, 2013 10:05:00 PG delete

Hi,

Boleh bagitahu cara nak pergi Pasar Serikin tak?

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon