Serikin => Kuching

Waktu pulang dr Serikin, aku ajak bpk aku pergi singgah satu kawasan... tempat yg kami lalu sblm sampai Serikin yg ada dinosour2 (aku memang tak tahu apa nama kawasan ni) yg aku tahu itu adalah mini zoo. Bila dah sampai tempat yg di tuju, apalagi kami pun bertukar jadi kanak2 rebina... hehehehehe... kami ramai2 tangkap gambar.... sblm2 ni bila kami lalu kawasan ni memang tak ada lagi patung2 dinosour ni... Rasa2nye dinosour2 ni masih baru lagi.... ;-P

My mom & dad

Anak2 dara bposing

My kazen 'Rozana'

My sis 'Masni'

Rasa nak je gamba bpelukan...hihihi

Senyum2...'Linda'  =)

Peluk jgn x peluk

Mula2 nak  duduk atas zirafah.. lepas tu x jadi...

(^_^)

Aku nak makan.. lapar...lapar...lapar

Lari2....

^_^

Me n my sis

Usu Saffri & Usu Kiah

Tahan... tahan...

AAAAAAAAAAAA...........

Kazen 'Rozana' n 'Ummi'
(= Misi slps raya.... kami akan menjejakkan kaki lagi ke pasar Serikin =)
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon