Durian

Malam ni.... aku makan durian ditemani Combi....
Abg dgn adik aku x nak join aku.... Bantal dan tilam lebih menggoda drpd durian....
Durian ni aku cekau dr kpg... tu pun sebiji shj... (syukur la drpd x da kan...kan...)
Lagipun kalau ambil byk x da siapa nak mkn... 
Dah lama aku nak mkn durian... baru skrang dpt makan... smlm sungkay (waktu berbuka) kami ramai2 (kazen2)  makan tompoyak goreng dll tp tompoyak yg lebih menggoda selera , tu pun beli kat bazar ramadhan... sbb x puas mkn, mak ngan bpk aku dgn kazen2 aku pergi cari n beli durian... 
Bila pulang dr bertadarus kami mkn durian.... nyam2
Mlm ni aku bawa balik sebiji durian... bila sampai rumah terus buka n makan durian.... Combi yg paling excited nak makan.... aku dgn dia je layan makan durian....
Ni lah durian yg aku cekau dr kpg

Nyam2.... isi durian semua molek2

Combi ~> Bila dah makan durian, x pandang kiri kanan lagi

Menikmati kelazatan durian :)

(^_^)
*** COMBI~~> merupakan seekor kucing... hehehehe***
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon