Header Baru

As Salam....
Sekarang ni... aku dah tukar header...
Cantik x???? Cantik kan..kan...(kesiannya tpaksa puji diri sendiri... x da org nak puji ke???? huhuhuhu)MyEm0.Com

Header ni aku buat mlm semalam... dibantu adinda tersayang... Bukan aku x tahu buatMyEm0.Com (kalau x tahu mengaku je laaaa), aku tahu tp kadang2 aku ni pelupa... cara nak buat pun boleh lupa....

Bila org lain sibuk pergi masjid nak tarawih n tadarus, aku dgn adik aku pula sibuk buat header ni... Kami dua ambil kesempatan ni pun sebab kami dua ABC... ABC nilah yg membolehkan kami dua meluangkan sedikit masa utk buat header ni... Apa ABC???? ABC ni biasanya berlaku kpd setiap perempuan yg normal... tiap2 bulan pasti kena dan hanya sebahagian je golongan perempuan yg kadang2 kena selang bulan..... Ok..ok.. aku nak bagi tahu maksud ABC... Maksud ABC => Allah Bagi Cuti... Aku rasa korang pahamkan....
Aku dpt perkataan ni pun dari novel yg aku baca... sesiapa yg suka baca novel mesti tahu... 

Berbalik kpd header... dgn bantuan adik aku, kami siapkan header ni dlm masa 2-3 jam je... kalau aku buat sendiri, sampai esok pagi pun belum tentu siap... Kalau nak tahu adik aku juga seorg blogger, kami berdua masih baru dlm dunia blogger ni, byk yg perlu kami dua belajar, singgah lah jika sudi Miss Ayuna..


Ni header lama...

***Jika dibandingkan antara kedua2 header ni... yg mana lagi sesuai???***
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon