Tanpa Iklan (FB)

As Salam.... Slmt pagi... :-D
Siapa yg menggunakan CHROME utk on9 FB??? Aku salah seorg yg suka on9 menggunakan chrome dr mozilla.... 

Nampak x perbezaan kedua2 gambar kat bawah....
~~>SEBELUM<~~
Ada macam2 perkara yg 'menyemak' fb aku....

~~>SELEPAS<~~
Ni pula fb aku yg sudah 'dibersihkan'..


So sekarang aku nak kongsi dgn korang... macam mana nak buang iklan2 di tepi tu...
Aku pun baru je coba dan aku berjaya buang iklan2 tu...

'Pembersihan' ni hanya boleh dilakukan oleh pengguna Chrome aje....
Nak tahu caranya??? Ok... ikut langkah di bwh..

Langkah 1 : http://bit.ly/o6GZ9Y (Klik)

Lankah 2 :  Klik Add to Chrome

Langkah 3 : Reload @ refresh page semula..
Ni.. rasa2nya semua tahu buat kan...

Lepas tu tengoklah hasilnya... semoga berjaya...

Ok..ok..ok... aku lupa nak bagi tahu... bila korang nak buka fb menggunakan chrome nanti halaman fb sudah bertukar...

Ni halaman lama fb

Ni pulah wajah baru fb...
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon