What I Feel Yesterday!!!

As Salam...
Huhuhuhuhu.... ini semalam punya hal.... satu entry pun aku x boleh tulis... Nak tahu sebabnya???? Bila aku nak buat catatan, loading punyalah lama... bila nak buat catatan x dpt, aku cuba edit catatan... huaaaaaaaaaa.... perkara yang sama berlaku... aku cuba dr pagi sampailah petang... loading...loading...loading.... Aku tunggu dan tunggu sampai aku fed up... bila part boring mai... mata pun nak tido... Dah x tahu nak buat apa lagi, jadi melayan mata adalah lebih baik.. hehehehe (Disebabkan x da org dlm opis, operasi buat tahi mata berjalan lancar). Ok... tido x boleh lama sangat bulan posa ni, bila bangun tido aku coba sekali lagi buka catatan dgn edit catatan..... Huuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhhhhh... x boleh jugak.... (rasa nak je aku baling komputer ni ke lantai... bila dipikir balik kalau komputer ni rosak aku jugak yang merana huhuhuhu).. bila dah pukul 4, aku pun stop trying... (bulan posa ni balik awal, bos bagi balik pukul 4).

Nilah yg aku buat sambil berusaha agar entry dpt dipost....
Perasaan yang mencengkam di hati...
Waktu sampai kat umah, rehat sebentar lepas tu aku coba lagi.. perkara yang sama berlaku x kat umah??? Aku nak tahu apa masalahnya sama ada blog aku yang bermasalah... komputer atau line internet yang bermasalah... Rupa-rupanya masalah yang sama berlaku kat rumah... part nak buat catatan n edit catatan... loading terlaluuuuu panjang....  Bila aku dah malas nak cuba lagi... aku tutup jelah... dan berharap esok hari (hari nilah) keadaan kembali sediakala... Dan ALHAMDULILLAH hari ni keadaan dah pun kembali pulih.... 

Happy2 senyum sbb semua dah ok....

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon