Bas Unik...








As Salam....
Aku tengah boring dok sorang2...
Jadi aku bukalah google.... cari lah gamba yang UNIK2... 
pastu aku jumpa la... beberapa gamba bas yang unik2...
Jom kita p tengok...

Kemera DSLR

Kantoi....  

Tutup mata... jgn tengok...

Ngerinya... kena baham Jerung

Fokus2...

Ni lah akibat... kalau melintas tak pandang kiri kanan...

Apa yang nak di intai tu...

Asap rokok ke tu???

Bas or Lori Sampah???

Ular gergasi....
Bas ni pakai bateri la...


Ni pun sama pakai bateri..

Time to fly.... boleh terbang ke bas ni.... ni kena import dr Harry Potter ni..


***Unik kan Bas kat atas tu...***

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon