Berat @ Ringan

As Salam...
Berat... Ringan... Berat... Ringan...
Apa yg berat??? Dan apa yg ringan???
Kalau berat badan aku... buat masa ni berat aku belum mencecah 50...
Walaupun AZAM aku dr thn lepas nak naikkan berat badan sekurang2 48kg belum tercapai...
Kawan aku byk yg cakap aku dah kurus sekarang... 
Kalau korang nak tahu waktu zaman aku sekolah dulu berat aku 49kg... 
Berat aku sekarang 46kg... huhuhu ringan kan... (lepas raya ni aku belum timbang lagi... hehehehe)
Bila ada masa nanti aku nak timbang... Mintak2 naik la sikit...


Sebenarnya.... Dragon Ball ada 7 biji semuanya.... (hehehehehe... jgn marah... gurau je :P)... 
Sebenarnya aku baru je TIMBANG BERAT BLOG aku... tu sebenarnya yg aku nak tulis.... bukannya aku nak bercerita tentang berat badan aku yg 'terlebih ringan tu' (kalau korang tolak aku guna hujung jari korang mesti tumbang). So, kalau korang nak timbang berat blog korang.... tekanlah link kat bawah ni...

=> PENIMBANG <=

Setelah ditimbang nilah hasilnya...


***Berat @ Ringan Blog aku???***

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon