Bila Dah X Da Keja Nak Di Buat...


As Salam...
Boring...boring....
Dah la dok sorang-sorang...
X da keja nak di buat...
Pusing kanan.... Dinding...
Pusing kiri.... Kerusi...
Apa nak di buat???


Edit... edit... dan edit....
Ni lah hasilnya....

Ni gamba hitam putih...  
Ni pula x menjadi... dah macam org tua pulak dah... siap ada rupa kedut2 lagi
Look so nice...
Ni MASRINA di alam fantasi...
Berangan memiliki i-phone... huhuhuhu
Apa salah aku sampai WANTED ni... huhuhu

Mesti famous ni... bila gamba aku terpampang di skrin...

Aku x minat Justin Fever  (Bieber la).. betul ke nama tu tp x sangka pula dia sanggup pakai kemeja ada gamba aku... hihihi (Ni yang buat aku Perah Santan tak ingat dunia ni... Terlebih santan) (Sedia kan Plastik... kalau nak muntah hehehehe)

Harry... sbb nak tahu hujung cerita sanggup g tengok wayang... pastu x puas tengok.. kita p la beli  yang pirate buat..
***Korang perasan x... semua gambar kat atas tu sama je... ***
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon