Nostalgia Kanak-Kanak

As Salam....
Hari minggu.... masa untuk merehatkan badan dan minda....
Bangun pagi.... pi mandi.... kemas umah... masak... tengok tv....
Pagi2 ni... x da cerita.... jadi kt tengok kartun je....



Pagi tadi... tv3 main kartun kat atas tu..... pastu mak aku panggil aku... dia kata ni kartun fav. aku waktu aku kecik dulu, waktu aku budak2 hingusan hehehehe.... Lepas tu bpk aku pula sanggup tel. dr tempat keja... dia suruh aku buka tv3 sbb cerita kartun ni jugak....

Asal cerita kartun ni main.... satu rumah riuh suruh aku tengok tv..... Aku senyum je...

***Kata mak aku... waktu aku kecik.. kalau aku menangis je... mesti main crita ni... pastu aku diam la... tengok tv...***
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon