Salah Mata ;(

As Salam...
Ni kisah salah mata....
Dlm fb chat tu aku yg soal.... n tetiba je, aku yg jawap balik....


Waktu tu... hari raya ke-2... so ada tetamu yg datang... jadi aku pun layan la tetamu, fb aku tuu, aku biarkan on je.... lepas tu... aku tengok balik fb chat aku tu, aku fikir kazen aku tu soal aku.... yang aku pula, x nampak gamba sendiri kat tepi tu... aku terus jawap...


Macam mana aku boleh x nampak gambar aku sendiri...
Ni la... soalan yg menyebabkan aku menjawap soalan fb aku sendiri... 
Rupa2nya ADIK aku yg tulis soalan tu.... Seingat aku aku x da pun soal apa2 kat kazen aku tu.... jadi aku pikir, kazen aku tu yg soal aku... aku jawap je la...

Dan ini jawapan yg aku tulis....
Bila aku dah jawab, adik aku pun tegur.... 
"KAK YG KAU JAWAB APA YG AKU TULIS TU KENAPA???"
Lepas tu... aku baca betul2.... haiyo memang aku jawab apa yg dia tulis.... 
Aku pun garu kepala...
Apa yg kt org buat pastu hanya la KETAWA... hahahahaha

***Lain kali tengok betul2, baru jawab n tulis***

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon