SMS Hangit



Salam Jumaat...
Aku nak cerita... kisah malam semalam....
Kisah mula2 aku hantar mesek kat kazen aku... pakai hp bpk aku...
Bpk aku bagi aku guna hp tu.. sbb kazen aku x tahu no tu... no. tu no baru... yang tahu no tu x sampai 10 org...


Dialog ni dlm bhs Swak.... bagi sesiapa x paham bhs Swak... Korang boleh baca tulisan yang berwarna BIRU di dalam kurungan tu... hehehe


M : Hai sayang Fina... ktk dah sampay kpg blm?? 
(Hai sayang Fina... awak dah sampai kpg blm??)

F : Sapa tok?? 
(Siapa ni??)

M : Owh... sayang Fina... Ktk x kenal kmk kah?? Kt selalu btemu... 
(Owh... sayang Fina.. Awak x kenak saya kah?? Kt selalu berjumpa...)

F : Sapa?? Byk org yang kmk slalu btemu... 
(Siapa?? Byk org yang selalu saya jumpa...)

Bila bahagian ni adik aku dah ambil alih bermesej dgn kazen aku tu.....

M : Haiya... sayang... selalu saya jumpa sama kamu... hali-hali ma... 
(Haiya... sayang... selalu saya jumpa awak... hari-hari )

F : Kelaka cina dah... ahhh... padahlah ai... x suka main tekak-tekak tok... 
(Cakap cina pula... ahhh... bagitahu laa.. x suka main teka-teka ni...)

M : Jgn macam itu... Saya memang cina... Kamu ini sapa nama?? 
(Jgn macam itu... Saya memang cina... Nama kamu siapa??)

Lepas tu... kazen aku ni... cuba guna no. lain pula...

F : Hye??? 
***Ni no adik dia... hehehe... tp kt org x bls kat no. ni... ktk tetap bls kat no. hp dia sdiri***

M : Sayang Fina... kamu pakai no. lain kah... itu no. Aimin sayang punya kah?? 
(Sayang Fina... awak pakai no. lain ya... itu no. Aiman punya kan??)

F : Sapa Aimin... Sapa kamu?? Saya x kenallah... 
(Siapa Aimin... Siapa kamu?? Saya x kenallah...)

M : Kamu tidak sama adik kamu sendiri kah??
(Awak tidak kenal dengan adik sendiri kah??)

F : Ngok na juak eh!! sapa kamu...
(Bod** !! siapa awak...)

Lepas tu... adik aku biarkan mesej tu... hati tengah geram n bengang... tiba kazen aku hantar mesej lagi...

F : Haiya....

M : Kenapa sayang?? Kamu boring kah???

F : Saya sudah tahu ma... sapa kamu... 
(Saya sudah tahu... siapa kamu...)

M : Sapa saya?? Apa nama saya... kalau kamu tahu...
(Siapa saya?? Apa nama saya... kalau kamu tahu...)

F : Entah...

Kt org dah x sampai hati nak main2 dia lagi... kt bagi hint kat dia supaya dia dpt tahu siapa yg ganggu dia... hehehehe

M : Hahahaha... cepat sikit kamu datang... itu Hanapi mahu tido sayang...
(Hahahaha... cepat sikit datang... Hanapi sudah mahu tido...)

F : Tulah ktk ya... beliang kmk mikir org cina mena-mena... tiba-tiba jak nunggah org sayang...
( Saya pikir betul org cina... tiba-tiba panggil org sayang...)

M : Hahahaha... lu sudah terkena SMS HANGIT...

F : &^%$#


 ***Korang paham x apa yg aku critakan... hehehehe... kalau x paham SILA ABAIKAN cerita ni...***
Hehehehe... nakal kan kita org suka mengganggu kedamaian dia...

HuruF "M" tu... dialog aku mula2... kemudian adik aku ambil alih...

Huruf "F" pula... dialog dari kazen aku yang kena kacau tu...

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon