Syawal Ke-6 : Kenduri Kahwin

As Salam...
Hari ni dah masuk hari ke-6, kt menyambut hari raya... Dah aku rasa byk org yg mengambil peluang ni sbb byk saudara-mara berkumpul utk menyambut hari raya, jadi peluang ini di ambil utk meraikan kenduri kendara spt kenduri kahwin...

Ni kira jiran jugak lah... sbb 40 buah umah sekitar rumah, x kira depan, belakang, kiri dan kanan boleh di anggap jiran tetangga kan..kan...  Ni kenduri jiran yg aku dan keluarga aku pergi... akad nikah dia org buat kat umah.... keluarga aku x dpt pergi jadi kita org pergi majlis persandingan hari ni...

Berkemas

Pelamin

With my kakak

With my adik

Sembang2

(^_^)
(=^_^=)

Pengantin

(^_*)

Menjamu selera
(@_^)

Nyam2....
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon