SUAMI utk WANITA di syurga???

As Salam 
Siapa dah baca entry aku sblm ni... Bertajuk... WANITA YANG TAK KAHWIN.... X PERLU RISAU.... bagi sesiapa yg belum baca  => KLIK DISINI <=

Jom kongsi ilmu bersama :


Ni pula utk wanita yg bcerai p x bkahwin dgn mana2 lelaki slps itu.... 

=> KLIK SINI <=  kalau nak tahu lbh lanjut



Bagi para suami... berusaha la... 

Nak tahu lbh lanjut, => KLIK DISINI <=


Bagi aku... ni la wanita yg paling bahagia bila dpt ke syurga bersama suami tercinta....



Bagi yg memiliki lbh dr sorang suami... anda di beri pilihan...

=> KLIK DISINI <=


PERINGATAN : 

Apabila membaca entry d atas... aku harap WANITA2 tidak mengambil mudah apa yg di perkatakan.... peringatan ni juga utk aku jugak.... 

SYURGA dan NERAKA ni bukan urusan kt sbg manusia.... hanya ALLAH SWT yg berhak menentukan tempat kt di akhirat nanti... 

Yg ada pada kt hanya la usaha, per byk kan amalan yg baik dan ibadah utk dibekalkan di akhirat kelak.

Jodoh pertemuan, semuanya tlh ditentukan....

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon