200


As Salam...
Thankz kat korang semua yg sudi follow blog aku yang x seberapa ni...
Sekarang ni follower aku dah mencapai 200...


Selalunya aku akan klik gambar kat widget follower tu untuk tahu siapa yang follow blog aku....
Korang pun macam tu jugak kan..kan..
So aku klik la gamba tu..... nak tahu siapa dia???
Tp lepas aku klik... link dia x da pulak....
Aduh.... macam mana aku nak tahu siapa dia???



Aku x puas hati.... aku nak tahu jugak siapa dia...
So aku periksalah kotak shout aku....
Mungkin dia ada tinggal jejak dia...
Ada... ada... dia ada tinggal jejak dia...
Fuhhh.... nasib baik....


Follower aku yang ke 200 ialah seorang Spiderman.... 
Rupa2nya Spidermen ni seorang perempuan....
Yang bernama Amalina
Dia ni mungkin minat dgn K-POP...
Sebab apa aku kata... dia minat k-pop...
Selain tu... cuba korang tengok header dia...
Ada gamba artis Korean yang Ciut-Miut tu...
(Betulkan kalau saya salah ye... Amalina)
Aku pun minat k-pop ni...
Tp sekarang dah jarang tengok drama korean...
Ok...kembali cerita tentang follower ke 200 aku ni...

Sudi2lah singgah ke blog Amalina ni.... 
Kalau korang suka jangan lupa follow dia ye....
Aku pun dah follow dia sebelum ni....


Klik gamba untuk terjah blog...


Saja je aku letak gamba ni.... hehehehe
Nak tunjukkan aku dah follow dia...

***P/S : Lepas ni aku akan cari follower ke-222... cantikkan no. ni*** 

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon