Blogger! Jom Kenal



As Salam...

Nama aku Masrina Sidek aka. Masz...
Aku Anak Bumi Kenyalang.... 
Umur 25... thn baru 26... 
(mak aku cakap aku sepatutnya dah kahwin... dah ada anak.... tp apa boleh buat... seru belum sampai... jodoh pun belum jumpa....)
Blog aku pula ada yang berkisahkan apa yang berlaku di sekeliling aku.... kadang2 aku selitkan juga entry2 tentang ilmu pengetahuan yang boleh dikongsi bersama... info2 semasa.... dan ada juga entry yang dibuat sekadar suka2....
(macam2 ada.... )

***Sudi2...lah singgah ke blog yg naif ni....***

SALAM PERKENALAN

Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
eyryn
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 12:42:00 PTG delete

hye dear ! ryn singgah cnie dari segmen genk !
nak kenal boley tak ? hehe :)
meh laa gi blog ryn jugakk..

http://nurinassyahira.blogspot.com/2011/10/blogger-jom-kenal.html

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 12:47:00 PTG delete

@eyryn hai... thankz sudi singgah..
boleh... hehehe...
salam perkenalan...

Reply
avatar
~ ADANDO ~
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 3:13:00 PTG delete

salam perkenalan dan persahabatan.

from: adando.blogspot.com

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 3:18:00 PTG delete

@~ ADANDO ~ Salam perkenalan dan persabatan kembali...

Thankz sudi menjenguk....

Reply
avatar
Diyana Ali
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 5:23:00 PTG delete

hai dear jalan sini, jom kenal ,hehe dtg dr segmen same, jom dtg blog sy :))

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon