Doodle Dari Firdani Love Story


As Salam...
Cantik x??? Cantik kan.. kan.. kan..
Tengok doodle tu pegang laptop... 
Pastu ada header blog aku kat situ...
Nak tahu cam mana aku dpt doodle ni???
Aku dapat doodle ni dari entry TEKA LAGU yg di buat Cik Firdani ni...




Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Wanie
AUTHOR
Rabu, Oktober 26, 2011 3:49:00 PTG delete

siap buat entry lagi..hehe..thanks ye..:)

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Khamis, Oktober 27, 2011 11:06:00 PG delete

@Wanie hehehe... thanks 2 u 2 ... Hadiah pertama yg sy dpt ni... :X

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon