Fopular TJ = Novels :)



As Salam...
Tengok gamba novel2 kat atas tu...
Nilah hasil... di tengah hari JUMAAT...
Yang lelaki2... sibuk g solat Jumaat...
Yang perempuan... sibuk g shopping...
Hehehehehe...

Siapa yg minat baca novel cam aku ni...
Nilah jadinya...
Bila masuk kedai buku...
Niat di hati nak tengok je...
Ada x buku baru...
Tp bila dah masuk... tengok2... belak2 buku...
Akhirnya jadilah macam aku...
Bukan 1 tp 6 buah novel aku sapu...
Sbb tu aku minta maaf awal2 kat MAHER ZAIN...
Sbb x dpt g konsert dia... hehehehehe
(padahal... memang bajet tuk beli novel)

Ni senarai novel yg aku beli :
Bukan Hanya Sesaat  - Ainul Hazrah (Alaf 21)
Akhirnya Aku Kahwin - Herna Diana (Alaf 21)
Rindu Tanpa Kata - Ain Marissa (SR Publication)
Yes Boss! - Areila Sahimi (Kaki Novel)
Semarak Cinta - Hijratul Akisya (Kaki Novel)
Biarlah Ia Berlalu - Sha Ibrahim (Kaki Novel)

Novel2 ni aku beli kat fopular TJ (Tun Jugah)
Bila ada member card... bolehlah beli dgn diskaun... 10% @ 20%
Jimat beb....

***Aku nak baca yg mana dulu ye???***

Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
wanie wonek
AUTHOR
Jumaat, Oktober 28, 2011 3:25:00 PTG delete

bestnye kak. dah 2 bulan tak beli. yg tebal sekali (kaki novel) tu mcm best je. hehehe ..

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Sabtu, Oktober 29, 2011 8:47:00 PG delete

@wanie wonek hehehe... akak blm baca lg... akak rasa pun macam best.... x saba nak baca...

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Sabtu, Oktober 29, 2011 8:50:00 PG delete

@asiah_najihah hehehe...boleh buka library... :D

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon