Friends VS Family



As Salam...
Kawan2 n family... mana lagi penting
atau kedua2nya penting...
Tp bagi aku keluarga lagi penting...
Apa pendapat korang??? Sama X ngan aku...
Kawan2... mungkin tempat kita meluahkan perasaan...
Berkongsi cerita bersama... 
Mungkin mereka hanya mampu jadi pendengar...
Jika mereka kawan sejati...
Mereka akan menangis dan ketawa bersama kita..
Menemani saat susah dan senang bersama...
Tp mana nak cari kawan sejati...
Lagi parah... bila mempunyai kawan bermuka 2..
Jenis ni memang pelakon... boleh menang pelakon popular...
Dijajanya cerita yang bukan2... fitnah semata2..
Bila bersuka... dilalui bersama
Bila berduka... lari tinggalkan kita sendiri...


Berkawan tu boleh...
Bak kata pepatah...
Berkawan biar seribu... bercinta biar satu...
ehhhh... ada kena mengena ke...
hehehe... utamakan keluarga... 
Air dicincang x kan putus...
(lainlah kalau air kena potong... x baya bil... memang x da air keluar kat paip tu)
Cuba fikir... bila sakit... siapa yg bersusah payah nak jaga kita???
Familykan... mak, bpk... adik-beradik...
Mana kawan2???
Diorang datang melawat je... (ni kira ok lagi)
Ada yg x nak tunjuk muka langsung...
Renung-renungkan....

Family Potret (Raya - 2009)

***Motif sebenar : Nak tunjuk gamba... hehehehe***

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon