Help... me


As Salam...
Tolong... ada sesiapa tak yang boleh tolong aku...
Pagi ni... aku buka blog... aku nak terjahlah blog2 yang dah up-date kat dashboard...
So aku klik la... satu persatu.... pastu ada satu blog ni aku x boleh nak buka...
Semalam aku buka blog tu... ok je... boleh pulak buka...
Tiba2 je hari ni x boleh...
Bila aku klik nama blog tu hari ni... ni yang keluar 
"Ooops! Google Chrome could not find www...... "
(Aku biasa pakai Chrome)

Tolong...lllah aku... macam mana nak buka blog tu???
Huhuhuhu......

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon