Lembu VS Ayam


As Salam...
Kita semua sedia maklum... harga barang ada pasang surutnya...
Sekejap naik... sekejap turun...
Tu pun harga kena pantau...
Kalau x... hmmm
Bila harga daging dan ayam naik...
Apa korang rasa... geram??? X puas hati???
Harga barang asyik nak naik je.... Gaji x pula naik...
Tapi bila gaji naik... Sebahagian peniaga ambil kesempatan...
Naikkan harga barang...

Ni pula kisah bila harga daging dan ayam naik...
(=^_^=)

\/

\/

\/

Lembu : EAT MORE CHICKEN.... harga daging dah naik....
(Selamat aku x kena korban...)


 \/

\/

\/

Ayam : Harga ayam nak naik ooiii... EAT MORE BEEF...
(Selamat keturunan aku... x kena sembelih...)


\/

\/

\/

Bila kedua-dua harga ayam dan daging naik... 
Kedua-duanye... makin kuat berkempen...

Ayam : EAT MORE BEEF.... EAT MORE BEEF...

Lembu : EAT MORE CHICKEN... EAT MORE CHICKEN

Sebab x nak... lembu dan ayam... asyik bergaduh....
Sayur-sayuran dengan rendah hatinya mengorbankan diri...

Sayuran : EAT MORE VEGETABLES...
(Utamakan kesihatan anda...)



***Makanlah banyak sayur-sayuran... untuk kesihatan***
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon