Maher Zain Live In Kuching


As Salam...
Kenalkan siapa Maher Zain...
Mestilah kenal... yang femas tu...
Yang bawa lagu InsyaAllah tu..
Bila tengok gamba dia... mesti kenalkan..

Ok Maher Zain ni akan adakan konsert kat Kuching...
Nak tengok.. nak tengok...
Bila??? 19 November 2011
Kat Stadium Perpaduan...Jam 8 mlm
Berapa harga tiket???
Bila dah tengok harga tiket...
Cancel... X jadi...
Paling murah RM 103... diikuti RM 203 dan paling mahal RM 303

Dengan gaji aku yang x besar ni...
Baik aku laburkan duit aku tu untuk makan minum je..
(hehehe... entah2 duit tu aku dah labur utk beli novel)
Kalau nak dengar lagu Maher Zain gak...
Baik aku beli CD or DVD...
Nak beli ori @ lanun???
Kalau x nak beli... dengar kat u'tube @ download jelah...

Sorry Maher Zain aku x dpt g korsert u...

Maher-Zain-Poster

Untuk Maklumat Lebih Lanjut KLIK SINI

Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Cik Lia Lomi
AUTHOR
Rabu, Oktober 26, 2011 8:08:00 PTG delete

uih, memang mahal..kalau Lia, tak dapet nolongnya..

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Khamis, Oktober 27, 2011 11:21:00 PG delete

@Cik Lia Lomi hehehe.. bg sy yg gaji x besa ni... harga tiket tu kira mahal ye...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon