Nikah Belum... Kahwinnya Sudah...


As Salam....
Korang pernah dengar x istilah...
"Nikah belum...
Kahwinnya sudah..."



Aku mula2 dulu bila dengar org cakap macam tu....
Berfikir jugak... apa maksudnya...
Bila dah tahu maksudnya... aku geleng kepala....
Dan sesetengah pasangan / mereka dengan bangganya menyatakan...
Mereka "Nikah belum... kahwinnya sudah..."

Semuanya kerna CINTA... sbb nak buktikan CINTA :
C => Ciuman adalah awalnya
I => Insan adalah pelakunya
N => Nafsu adalah pendorongnya
T => Tempat tidur adalah sarangnya
A => Anak adalah hasilnya

Bila dah terhasilnya ANAK.... lelaki melarikan diri.... yang perempuan tanggunglah sendiri....
Waktu seronok sama2... Bila susah sendiri2....

***Wahai gadis, wanita di luar yang belum bersuami... ini peringatan bersama untuk semua... termasuklah aku sendiri.... jagalah maruah anda... maruah anda melambangkan maruah keluarga  anda juga.... ingatlah MALU lelaki tu terletak di tapak kaki (bukan semua) dan MALU perempuan tu... di perut dia.***


***Kalau dah nikah... ada suami... boleh laa bangga bawa perut tu***

Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
Selasa, Jun 12, 2012 12:38:00 PTG delete

mm.. ini peringtan yg paling bagus untuk girl skrg kan?

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 11:45:00 PG delete

2la kan zaman skrg mas..budak² mmg berani..apa² nice sharing :)

Reply
avatar
honeyz
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 1:37:00 PG delete

setuju sangat dengan entry ni... huhu

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Selasa, Jun 26, 2012 12:55:00 PTG delete

terjah entry terbaik orang. hehe. memang terbaikkkkk. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/06/banyak-persoalan-yang-berada-di-minda.html

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon