Ruang Rumah Yang ....


As Salam...
Cuba korang tengok video kat bawah dulu...



\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

Best X????
Teknologi di dalam rumah kediaman...
Apa yang ada dalam rumah menjimatkan ruang yang ada...
Meja boleh di besarkan....
Katil yang tersembunyi di sebalik dinding....
Best... kan...kan...kan...

***Kalau rumah aku macam tu lagi best... tp... huhuhu tu hanya angan2... x mampu rasanya nak baya semua tu ;( kalau hutang sekali pun... korang rasa bila nak habis baya... ***

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon