HASRULHASSAN.COM - Inilah Blog Saya



As Salam....

Aku mula aktif berblog ni pertengahan tahun ni... Tu pun sebab suka tengok blog2 yang cantik... Suka baca kisah kehidupan seharian org lain.... Bila tengok cara mereka meluahkan apa yang ada di hati mereka tu... Aku pun nak coba.... Dari situlah timbul minat nak buat blog ni....

Ok... siapa yang mendorong aku untuk terus berblog??? Hmmmm.... Diri sendiri.... bila minat dah ada... jadi terdoronglah dgn sendiri.... Dan dorongan tu bertambah bila adanya pembaca.... Walaupun follower blog aku x ramai tp aku tetap bersyukur sbb ada yang sudi menjenguk dan membaca....  THANKS 2 THEM...

Blogger2 yang memberi semangat:

Nak JOIN sekali.... 
Cepat akan di tutup 6 Petang 20 Oktober 2011

Previous
Next Post »

17 Komen

Write Komen
Khamis, Oktober 20, 2011 10:46:00 PG delete

saya datang dari segmen sama.jemput singgah ke blog saya ye

Reply
avatar
Khamis, Oktober 20, 2011 2:08:00 PTG delete

Sama la kita, hehe..Suka tengok blog cantek-cantek jugak...hehe.Lepas tu baru teringin nak buat blog jugak..Hehehe..

Ktk org sarawak nak?? Kmk pun sama..Wink2...

Mok tanya, mcm ney polah pusak jalan-jalan kat entry ya??Bleh ajar...cute ehh..

btw, Eza singgah dari segmen yang sama...

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Khamis, Oktober 20, 2011 2:21:00 PTG delete

@Eza Boom Boom :) Hehehehe...
Aok... org Kuching, Swak..

Kmk belajar dr org juak....
mun ktk maok... ktk pergi ke Blog Lyssa.... Debah ya... link Lyssa..
Pasya pergi ktk photobucket... carik tak objek nak bergerak2....

http://www.lyssasecret.com/2011/10/tutorial-hover-blockquote-cute-icon.html

Trimak kasih... ktk sudi singgah... :D

Reply
avatar
salwaismail
AUTHOR
Khamis, Oktober 20, 2011 3:26:00 PTG delete

Hi! Saya singgah dari segmen Hasrul Hassan jugak :)

http://salwaismail.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

http://salwaismail.blogspot.com

Reply
avatar
eyryn
AUTHOR
Khamis, Oktober 20, 2011 4:42:00 PTG delete

hye dear ! ryn singgah dari segmen same..
teruskan b'blogging !
meh la jengokk blog ryn jugak :)

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Khamis, Oktober 20, 2011 4:47:00 PTG delete

perkongsian ilmu antara rakan blogger amat seronok...

kalau sudi singgahlah ke blog Kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/10/segmen-bk-inilah-blog-saya.html

Reply
avatar
Khamis, Oktober 20, 2011 5:10:00 PTG delete

singgah jap! dri segmen sama ^^

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

Reply
avatar
Khamis, Oktober 20, 2011 5:32:00 PTG delete

salam kenal..singgah sini dari segmen yang sama...

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Khamis, Oktober 20, 2011 8:50:00 PTG delete

Thankz SEMUA.... sudi singgah sini... ::)

Reply
avatar
^^eKaTiKaH^^
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 4:58:00 PG delete

huhu, singgah sini dari segmen yang sama..kita satu group..salam perkenalan :)

Reply
avatar
c genk bah ne
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 8:41:00 PG delete

Datang dari segmen yang sama
Datang nak ziarah rakan blogger ^^
dah follow awak ^^

dah join segmen genk??Kalau belum marilah join

JEMPUT JOIN SEGMEN GENK[tinggal dua hari lagi!!hehe]

New Entri:
GENK DI BELGIUM

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 9:13:00 PG delete

@c genk bah ne Thankz sudi singgah n follow...

Insya-Allah... nanti sy join...

Reply
avatar
Amalina
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 4:37:00 PTG delete

Salam, Lina datang dari segmen yang sama. Selamat berkenalan! http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Oktober 21, 2011 8:17:00 PTG delete

@Amalina Thankz Lina... sudi datang singgah... Selamat berkenalan...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon