Soal JODOH....

As Salam....

Siapa blm jumpa jodoh dia???
Bagi sesiapa yg blm mendirikan masjid ni...
Mesti korang tahu... APA... soalan yang slalu dilemparkan pada korang...

Dah Berpunya???
@
Dah Kahwin???
@
Bila Nak Makan Nasi Minyak???
@
Bila nak bagi mak ayah kamu menantu???
Tu...lah antara SOALAN2 cepumas....

Bila jumpa kawan lama itu..lah soalan yg diajukan...
Bila umur naik.... ada lagi soalan tu...
Terjumpa kwn parents... org kpg... Berlaku sesi soal jawab...
Saba... Saba... Saba...

Aku nak bagi tahu....
Bukan aku x nak kahwin???
Siapa yang x nak kahwin???
Lebih2 lagi... yang bergelar perempuan, wanita ...
Bila tengok kawan2 dah ada baby2...
Perasaan jeles tu timbul sikit...
Naluri nak jadi ibu tu timbul...

So... org2 kat luar tu...
Janganlah selalu tanya soalan ni...
Kadang2 stress dok pk tentang jodoh...
Insya-ALLAH.... ALLAH dan tentukan jodoh sorang2..



Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Wanie
AUTHOR
Sabtu, Oktober 22, 2011 1:09:00 PTG delete

huhu..mulut org susah la nak tutup..nt dah kawin tanye bile nak dapat anak lak kan?

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Sabtu, Oktober 22, 2011 3:33:00 PTG delete

@Wanie huhuhu betul3... ~x( bila dah kawin... mesti tanya pasal anak pula....

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon