Tentang Dhia Atau Dhiya


As Salam...
Tajuk cerita yang akan menggantikan drama Soffiya tak lama lagi ialah... Tentang Dhia...
Bila aku tengok nama drama tu...
Aku tertanya2... drama ni dari novel ke???
Nama drama tu hampir sama dengan Novel Tentang Dhiya karya Syud...
Cuma ejaan nama Dhia je lain... "Y"

Cerita ni di adaptasikan dari novel ke????

Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, Oktober 31, 2011 11:34:00 PG delete

ady putra gerek lamak kmk ya..*_*

Reply
avatar
Atenyana
AUTHOR
Isnin, Oktober 31, 2011 6:50:00 PTG delete

Ala, soffiya nak abeh da ke?

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Selasa, November 01, 2011 8:07:00 PG delete

@Atenyana yee... 9 November ni drama tentang dhia dah mula....

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon