Tumbuhan Yang Di Gubah



As Salam...
Bila tengok gamba...tumbuhan yang digubah amat... amatlah menkagumkan...
Itu baru tengok gamba... belum lagi tengok dengan kepala mata sendiri...

Kereta F1

Lembu

Gajah

Zirafah

Bila tengok gamba2 kat atas aku tiba2 teringat satu cerita ni...

EDWARD SCISSORHANDS

Korang ingat x cerita ni... yang tangan dia macam gunting tu... dia suka gubah2 tumbuhan... mula2 dia kena sisih oleh masyarakat... lepas tu bila penduduk mula suka dia bila tahu dia pandai potong rumput...yang perempuan suruh dia potong rambut...  entah bencana apa yang menimpa (aku dah x ingat... hehehehe) masyarakat kat situ... pulaukan dia semula... cerita ni main zaman 90an... 

Ni lah... Edward Scissorhands.. lakonan Johnny Deep






Ni pat dia potong rambut... kira fesyen up 2 date la...

Poster cerita

***Teringin nak tengok balik laa... cerita ni***

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon