Aku Pun Nak Jgak...


Meow... meow... meow...
Aku pun nak jgak buat macam ni...
Kat umah aku ada lima ekor kucing...
So kena buat lima tingkat la....
Setiap tingkat... seekor kucing...
Takde la... seekor tidur kat sofa... seekor pula curi2 masuk bilik tidur dlm bilik...
Seekor pula menggangu lalu lintas... 



Nak ke kucing kat umah tu buat macam ni...
Penghujungnya nanti... mak aku ambil bekas tu buat letak @ simpan barang...
Hahahahahaha...
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Munnafendy
AUTHOR
Khamis, November 17, 2011 2:12:00 PTG delete

comel =)
tp nmpk sempit la kesian kucing nnti..
buat bsr sikit should be ok =)

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Khamis, November 17, 2011 2:23:00 PTG delete

@Munnafendy kucing memang comel...
hehehehe.. memang sempit... kalau tengok gamba tu..
Kucing kalau tido memang suka berhimpit... :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon