Bola Jaring Dan Lelaki

Lelaki bermain bola jaring...
Pelik x bunyi nye....
Mula2 dengar memanglah pelik...
Tapi x mustahil kan...
Kebiasaannya bola jaring ni kita dengar dimainkan oleh perempuan..
Tapi bila lelaki yang mainkan...
Berkerut dahi mendengar... ada ke....
Aku pun baru tahu...
Itu pun tengok MHI pagi tadi sebelum turun keja...
Ada lelaki2 kat luar sana yang minat main bola jaring...



Korang boleh melawat BOLA JARING LELAKI...

Kalau lelaki boleh buat kenapa perempuan tak boleh...
Dan kalau perempuan boleh buat kenapa pula lelaki tak boleh...
Tapi biarlah yang APA YANG BOLEH BUAT tu
Perkara yang baik... yang mendatangkan kebaikan...
Sebab tu ALLAH bagi kita AKAL untuk berfikir...
Baik dan buruk...

***Aku tengok jer tahu... mainnye.. hehehehe aku x tahu***
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen
Legendarian
AUTHOR
Rabu, November 16, 2011 12:35:00 PTG delete

lelaki dah lama main bola jarin cuma ramai tak tau..

http://www.legendnetball.com/

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Rabu, November 16, 2011 12:45:00 PTG delete

kmk suka nangga org laki yg main keranjang..badan cdak semua tinggi-tinggi..tp x pernah gk nangga org laki main bola jaring..

Reply
avatar
HK
AUTHOR
Rabu, November 16, 2011 1:28:00 PTG delete

ada rupany netball player laki..maok wak nangga live..hehe

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Rabu, November 16, 2011 1:33:00 PTG delete

@Legendarianitu lah... sy pun baru tahu... tu pun tengok MHI pagi tadi...:)

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Rabu, November 16, 2011 1:35:00 PTG delete

@Bui Junaidi hehehe... kmk pun x pernah nangga org laki main bola jaring... ya kmk aritok tek carik kat u-tube... nak nangga daknya main...

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Rabu, November 16, 2011 1:36:00 PTG delete

@HK Aok... kmk pun teringin nak nangga live... mesti best... hehehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon