Draw A Stickman - Try lahhh...


As Salam....
Jom main lukis2 ORANG LIDI....
Cubalah... mesti korang suka...

Tengok... betapa hodohnya stickman yg aku lukis...
Budak tadika lukis lagi cantik dr ni...


Suruh lukis pedang pula... yang aku lukis bukan pedang tp macam batang kayu je...
Memang x da bakat melukis lah aku ni...


"BE CREATIVE EVERY DAY"
Hehehehe... lukisan aku tu x berapa nak kretif...

Nak tahu macam mana jalan ceritanya...
Korang cubalah sendiri...
Klik..

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon