Ini Blog Bui


Haaaa... inilah dia follower yg ke-300
BUI JUNAIDI... orang Kuching Sarawak....
Blogger dr Sarawak... sama macam aku... Aku pun org Sarawak...


Kak Bui ni sporting... Dia rajin singgah n komen di entry2 blog...
Macam mana aku tahu dia rajin singgah n komen...
Sedangkan dia baru follow???
Ok sebelum ni... dia ada buat bloglist utk blog dia...
Dan aku rajinkan diri untuk JOIN... dr situlah blog aku masuk bloglist dia...

So... Sesiapa yang ingin terjah... korang klik HEADER Bloh Kak Bui kat atas...


***OK... aku nak cari follower ke-321 pula***
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Rabu, November 09, 2011 3:11:00 PTG delete

hehe..senyum sampey ke telinga dh tok..tengkiu Mas..*_*

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon