Jom Mewarna Doodle Fizgraphic


As Salam...
Aku  JOIN game yg dianjurkan oleh Apit...
Nak buat doodle... aku x berapa pandai... x da bakat...
Bila Si Apit ni dah bagi kita peluang warna doodle pun dah cukup bagus...
Nak tahu apa hadiahnye???
Apit akan lukis ventor gambar free...


\/

\/

\/

\/


Nilah hasilnya.... ni je yg termampu aku buat...
Lebih dr ni aku x tahu....
Bila tengok hasil kerja org lain... memang sengit persaingan...
Harap2 adalah rezeki....

Nak Join KLIK SINI

***Tamat : 3hb November 2011 Jam 10 malam***

Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
Hafizzi Aziz
AUTHOR
Rabu, November 02, 2011 2:25:00 PTG delete

eh2..ada kucing kat situ..nice..hihi..
thanks join..done follow here,,
good luck ye..

Reply
avatar
cerita best
AUTHOR
Rabu, November 02, 2011 4:54:00 PTG delete

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Khamis, November 03, 2011 8:58:00 PG delete

@cerita best thankz... pakjoe...ok.. done follow blk...

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Khamis, November 03, 2011 9:04:00 PG delete

@F.U.Z.Z.Y & @DySha.Pink : Thankz..

Reply
avatar
smilenajah93
AUTHOR
Khamis, November 03, 2011 9:54:00 PG delete

wahhaaa , tomeynye . knplah apit pilih gmbar nie , haha ~

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon