Lesen Terbang


Negara kita ni ada undang2...
Kalau nak selamat...
Ambillah lesen betul2...
Pergi daftar kat kelas memandu... pergi kursus... 
ambil komputer test.... ambil JPJ test...
Selesai... tak sampai 3 bulan dah ada lesen...
Ni tak... nak ambil mudah je...
Guna jln shortcut...
Dah tahu jln shortcut tu x selamat tp nak jgak guna...
Ni lah padahnya.. kena tahan bila roadblocks...
Kalau kena tahan... kena saman sorang2 x apa lah jgak...
Ni tak... org yg x da kaitan dgn dia pun dikait sama...
Dah lah tabur fitnah...
Lepas tu nak tabur pasir dalam periuk nasi org....
Org yang dia sebut nama depan JPJ tu cikgu yang ajar memandu...
Sedangkan ank bini cikgu tu sendiri lagi ikut step by step nak ambil lesen ni...
Dia senang2 jer nak babit kan org lain...

***Org yg dia bayar ambil lesen terbang tu x pula dia sebut2... bikin hati jadi panas jer... aku yang mendengar pun panas hati***

Allah itu maha adil... Doa org yang teraniaya ni mudah dimakbulkan...
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
masz86
AUTHOR
Khamis, November 24, 2011 4:21:00 PTG delete

Org kat umah usu mek...
nya kenak tahan ari marek kat masjid jamek roadbloks kat sia...
Pasya nya nyebut nama usu mek...
Usu mek ngajar org driving...
Terkejut usu mek... bila dak jpj call...
Pasya siasat mena sik nya merik org ya lesen terbang...
Padahal usu kmk x tauk pa2...
Mun apa2 jadi nak kenak gantung lesen ngajar usu kmk ya...
Ya kmk org tok sakit ati gilak...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon