Rahsia Tahi Lalat

Tahi dan lalat.... apa kaitannya...
Kalau dilihat pada gambar kat bawah x da kaitankan...
Dengan apa yang nak ditulis...
Tapi bila perkataan tahi dan lalat dicamtumkan 
menjadi TAHI LALAT....
Kat mana tahi lalat korang... kat hidung... tepi bibir...
di paha... di tangan... dan sesetengah orang tu...
tahi lalatnya mungkin terletak di kawasan2 terlarang...
Jum kita selongkar.... rahsia tahi lalat ni.....





Tahi lalat yang ada kat anggota badan korang...
Sama tak apa yang di perkatakan di atas dengan ciri2 yang ada dalam diri korang...
Mungkin sama dan mungkin juga tidak kan???
Atau  pun apa yang di perkatakan sekadar kebetulan...
Wallahualam...

Kredit : Tentang Cinta
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, November 14, 2011 10:16:00 PG delete

hihi..abis taik lalat d periksa kmk
ada juak yg betulnya

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Isnin, November 14, 2011 10:22:00 PG delete

@Bui Junaidi hehehe... x pat cayak semua kak... ada betul ada salah :P

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon