SEGMEN : AZAM 1433H & TAHUN 2012

Entry Ini Melekat Sehingga 31 Disember 2011 (Jam 12.59 Malam)


Ni segmen pertama yg aku buat...
Harap ada yg sudi join dan bagi sokongan yer...
Segmen ni dibuat sempena Maal Hijrah (Awal Muharam) dan menghitung detik ke tahun 2012...

Syarat2:
 Follow Blog INI (X Wajib)
 Tulis tajuk entry : SEGMEN : AZAM 1433H & TAHUN 2012
 Letakkan BANNER di atas dan linkkan ke entry ni.
 Dalam entry korang ceritakan @ senaraikan :
=> Apa azam korang 
=> Azam yang belum tercapai dr thn sebelumnya
(Kalau korang nak sambung azam lama hingga tercapai)
=> Harapan korang sempena thn baru ni...
 Hantarkan URL ENTRY ke ruang komen.
 Tarikh tutup : 31 Disember 2011 (Jam12.59 Malam)

***Senarai yg JOIN segmen ni akan di buat selepas di tutup***
Previous
Next Post »

17 Komen

Write Komen
wani mohd
AUTHOR
Selasa, November 29, 2011 11:47:00 PG delete

http://hazwanimohd.blogspot.com/2011/11/segmen-azam-1433h-tahun-2012.html

Reply
avatar
nurul nadirah
AUTHOR
Selasa, November 29, 2011 1:20:00 PTG delete

http://lovepinkynad.blogspot.com/2011/11/segmen-azam-1433h-tahun-2012.html

Reply
avatar
Selasa, November 29, 2011 3:40:00 PTG delete

http://nidiafantasie.blogspot.com/2011/11/segmen-azam-1433h-tahun-2012.html

Reply
avatar
Eena Arrina
AUTHOR
Selasa, November 29, 2011 7:58:00 PTG delete

ini dia..ena da join :) jom ramai2,kita folow memolow :) http://lifeofusea.blogspot.com/2011/11/segmen-azam-1433h-tahun-2012.html

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Rabu, November 30, 2011 12:15:00 PTG delete

nasib bait lamak gk tarikh tutup ya..kelak kmk join k..

Reply
avatar
Cik Hany
AUTHOR
Rabu, November 30, 2011 12:32:00 PTG delete

http://atikahnazirah.blogspot.com/2011/11/segmen-azam-1433h-tahun-2012.html

Reply
avatar
Khamis, Disember 01, 2011 3:29:00 PTG delete

Ohoho ~!~!~ Cantik laa blog akak .. Nnti tina dtg n comment plak okeyyy !!Sukee tgk blog akak ..

Reply
avatar
shuhada
AUTHOR
Rabu, Disember 07, 2011 1:57:00 PTG delete

http://shu-sya.blogspot.com/2011/12/segmen-azam-1433h-tahun-2012.html

ok,sy join jgk ^_^...
thanx ya!

Reply
avatar
Khamis, Disember 08, 2011 8:12:00 PTG delete

mahu jOin jugak (@_@)

http://kesahakudandea.blogspot.com/2011/12/segmen-azam-1433h-tahun-2011.html

Reply
avatar
kakyong
AUTHOR
Selasa, Disember 27, 2011 12:46:00 PG delete

salam kenalan...

bagus jugak ya segmen ni.. Insya Allah, kalo sempat nanti kakyong join yer..

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Selasa, Disember 27, 2011 1:34:00 PTG delete

Terima kasih kepada yg sudi join segmen sy...
Penyertaan anda semua amatlah di hargai....

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Jumaat, Disember 30, 2011 1:36:00 PTG delete

selamat bersegmen....ndak dapat join dalam tahun nie...

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Disember 30, 2011 1:59:00 PTG delete

@Wa Khairul onggon : hehehehehehe

@Kancil 8349 : tak apa... thn baru insya-Allah sy buat segmen lagi... masa tu kalau kancil ada masa jemputlah Join...

Reply
avatar
akuamir
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 6:51:00 PTG delete

hah?? sape abg BA??
tanx lawat,, follow anda.. :D

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 7:06:00 PTG delete

@akuamir hehehehehe....
Sy dah dah jwp dlm komen awk..
Thankz follow sy balik...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon