Terra Nova - Alih Suara BM



As Salam...
Terra Nove... crita ni macam best je kan....
Aku belum tengok g....
Dan crita ni di alih suara BI => BM


Nak tahu jalan cerita @ sinopsis... korang KLIK SINI


Ok... sekarang cuba tengok Trailer pulak...



Crita ni dah mula ditayangkan di Astro Fox... Channel 710
Pada 29 Oktober 2011...
Hari Sabtu...
Jam 8.55 malam
Tp aku belum berkesempatan nak tengok...
Insya-Allah minggu ni aku cuba luangkan masa menonton...
Harap2 x da sesiapa yg potong line time tu...

Nak tahu lebih lanjut klik TERRA NOVA

Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon