500 Sebelum 2012


Wahhh.. tak sangka.... 
Follower mencecah 500....
Mula2 aku berblog dulu...
 Aku selalu pk ... ada x yg sudi follower sini...
Syukur Alhamdululillah ada yg sudi follow sini...
dalam erti kata lain... Sudi menjadi sahabat maya aku....
Ni saja yg mampu aku ucapkan kat korang yg sudi singgah dan follow sini...



Dan inilah follower yg ke 500....

aDiNDaNiLam

Jom terjah : KLIK BANNER
Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
Athira Husna
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 11:46:00 PG delete

hai! dah follow awk n like page awk.. blog awk pon sy da letak kt bloglist saya.. jgn lupe letak blog sy in ur bloglist ye! tq :)

Reply
avatar
Yatie Awang
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 12:23:00 PTG delete

sukakan...semoga lagi bersemangat nak berblog

P/S: akak selalu datang ingatkan dah follow, rupanya belum...nasib baik rasa nak takan...hehehe

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 12:30:00 PTG delete

Banyak juak ya.. Kmk lom smp gik 500 follower...

Reply
avatar
Sabtu, Disember 31, 2011 2:22:00 PTG delete

wah.. tahniah.. =)
yang ke 500 xde hadiah ke??? haha

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 5:37:00 PTG delete

@Athira Husna Ok.. done... sy dah letakkan blog awk dlm bloglist sy...

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 5:40:00 PTG delete

@Yatie Awang Insya-Allah...

Hehehehehe... terima sudi follow sini....

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 5:42:00 PTG delete

@ridzuan sujari Terima kasih....
Belum ada rezeki lagi....
Insya-Allah... suatu hari nanti... :p

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Sabtu, Disember 31, 2011 6:49:00 PTG delete

@AmirFX hehehehehe... Insya-Allah... satu hari kelak follower ktk byk juak...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon