Dhia Dah Habis....


Hari ni sebelum pukul 7... masing2 dah duduk depan tv...
Nak tahu kesudahan Tentang Dhia....
Mata dah merah... nak menangis tp air mata x keluar2...
Hujung2 dua2 mati... memang sehati sejiwa...
Yang Ku Salmi pulak...
Tak ada pula penghujungnya....
Tak tahu apa jadi dengan dia...
Insaf ke tidak????

Ni antara komen2 berkenaan drama Tentang Dhia.... Di Wall FB...
Ada macam2 reaksi...






 \/



Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen
Yatie Awang
AUTHOR
Khamis, Disember 29, 2011 9:54:00 PTG delete

hari ni, banyak blog cerita Tentang Dhia...tapi akak tak tahu apa, sbb akak tak pernah tengok citer ni..hihihi

Abah...bagi balik tangan Ita

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Khamis, Disember 29, 2011 10:16:00 PTG delete

hahahahaha...mcm2.nk komen pn xreti sbb mmg tak layan.

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Disember 30, 2011 7:23:00 PG delete

@Yatie Awang hehehehehe... sy pun kadang2 layan... kadang2 tidak... tp bila dah hujung2 ni layan..

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Disember 30, 2011 7:26:00 PG delete

@aReLaN x layan crita ni x pa... kita layan crita lain heheheheh ;P

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Jumaat, Disember 30, 2011 8:38:00 PG delete

kmk x pernah nangga cerita tok..nang x tauk ulu hilir..

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, Disember 30, 2011 9:36:00 PG delete

@Bui Junaidi hehehehehe... x apa kak... byk gik crita lain boleh di tangga....

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon