Hujan Oh Hujan...


Kat Kuching sekarang ni hujan...
Bila hujan turun...
Tiba2 jer.... aku teringat..
Lagu zaman aku kecik2 dulu...
Waktu masih hingusan...
Hehehehehe...
Rasa2 korang pun tahu lagu ni...
(Kalau umo korang seangkatan atau lebih dari aku la)
"Bangau oh bangau..."
Tak tahu laa... budak2 sekarang ni...
Layan tak lagu ni...
Hehehehehehe....
Kalau mereka tak nak layan...
Tak ape....
Jom kita layan...



***Esok plan nak g tengok OMBAK RINDU... Harap2 cuaca ok esok***
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
AmirFX
AUTHOR
Jumaat, Disember 02, 2011 10:47:00 PTG delete

Kmk asa lagu tok sesuai untuk orang yang kurus macam bangau jak... haha...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon