Sebatang Rokok


Ni crita semalam... time aku beli burger....
Dua org remaja lelaki ni tengah beli burger jgak...
Dah budak berdua tu depan mata... aku pun tengoklah...
Aku panggil budak A dan budak B lah... senang sikit nak crita...
Budak A ni order burger sambil bergayut telifon member lain....
Sambil tu dia pun hisap rokok.....
(Dah lah sebelah kedai burger tu... kedai panggang...
dah lah aku x tahan tengok.. aku pun beli gak panggang..
Pelahap betul aku ni)
Ok sambung crita budak berdua tadi...
Bila budak A tu.. sedap2 merokok tiba2 budak si B menjerit...
Aku pun terkejutlah dengar dia budak B ni menjerit kat kawan dia...
Rupa2nya... Budak B ni menjerit bila tengok rokok di mulut budak A tu hampir habis...
Budak A pulah tersengih2 bagi rokok tu pd budak B...
Huh.. Rokok sebatang... di kongsi 2 org...
Dan tahu x cukup duit nak beli rokok...
Tp berjinak2 merokok... 
Dah tahu merokok tu bahaya...
Tp masih nak terikut2 kawan...
Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
masz86
AUTHOR
Rabu, Disember 07, 2011 8:04:00 PTG delete

@Chenal hehehe... yalah...
apa kes kongsi rokok...
dah tauk x mampu beli rokok...
bagus x payah merokok...

Reply
avatar
Aku Mad
AUTHOR
Sabtu, Disember 10, 2011 6:34:00 PG delete

hahaha.. dah x mampu beli rokok .. terija juak nak merokok.. hihiihi

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Sabtu, Disember 10, 2011 9:03:00 PG delete

@Aku Mad Hahahaha... yalah tuija nak merokok... duit belanja gik masih mintak dengan org tua....

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon