SHOUTMIX > CBOX

OK....
Memandangkan service SHOUTMIX akan di kenakan bayaran mulai 1 jan 2012...
Aku telah menukarkan SHOUTMIX kepada CBOX....


Pertukaran ni supaya memudahkan korang yang singgah di blog ni meninggalkan jejak korang mulai tahun 2012....
So harap pertukaran ni dpt membantu korang yg singgah sini...


***Dan aku pun tak pening kepala bila shoutbox dah x boleh guna lagi tahun baru***
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Cikgu Ma
AUTHOR
Isnin, Disember 19, 2011 10:16:00 PTG delete

malas btoi tukar2 ni..tunggu sampai x leh guna baru tukar..hehe

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Selasa, Disember 20, 2011 8:41:00 PG delete

@Cikgu Ma hehehe... mood rajin tengah datang tu... sbb tu rajin tukar....

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon