Kisah Hati

Leave a Comment

Tajuk : Kisah Hati
MySpace
Penyanyi : Alyah


Lirik ;

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Tak akan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biarku setia
Menjaga cintamu
Selamanya...

Tapi
Cinta bukan milik kita
Semua... harus berakhir

Cinta kau dan aku
Tak akan mungkin bersatu
Untuk saat ini
Di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biarku setia
Menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Tak akan mungkin bersatu
Untuk saat ini
Di dunia ini...

Biarku setia
Menjaga cintamu...
Selamanya...

Read More

Bulan Penuh Dan KFC

Leave a Comment
Bulan Penuh dan KFC..... Apa kaitan kedua2nya..... Kalau nak difikirkan memang x da kaitan...


Aku nak crita, ni crita dahulu kala... waktu aku masih sekolah menengah. Waktu tu adik bongsu aku masih sekolah rendah. Biasalah anak bongsu ni manja, apa yang slalu dia minta mesti dapat.... Ni crita antara bpk aku dgn adik bongsu aku.... Bila je tengok KFC, mesti dia nak duduk makan KFC... budak2 bukan dia tahu bpk aku ada duit ke x da, yg dia tahu nak makan KFC je.... Kadang2 tu bpk aku bawa kt org family jln2, makan angin je... suka2, x dpt beli apa2 pun x apa, janji raon(jalan-jalan) kata org Swaklah.

Waktu tu waktu mlm, adik bongsu aku tu nampaklah KFC dia ajaklah kt org makan. Bpk aku cakap bulan blm penuh.... Adik aku tengoklah bulan, memang bulan blm penuh... Lepas tu, slalulah adik bongsu aku ni tengok langit nak tengok bulan dah penuh atau belum... Kalau bulan penuh maksudnya gaji bapak dah masuk laa... itu laa dlm fikiran adik aku... 

Satu hari tu.... adik bongsu aku tu nak makan KFC jadi dia tengoklah langit nampak bulan dan bulan pun penuh... heheheh..... jadi dia cakaplah kat bpk aku bulan dah penuh jadi bolehlah pergi dan makan KFC. Bpk aku terpaksalah belanja adik bongsu aku tu makan KFC sebab bpk aku dah janji bila bulan penuh dia boleh makan KFC walaupun waktu  tengah bulan dan belum hari gaji... hehehe

Sekarang ni, adik bongsu aku tu dah besar dan lebih tinggi dari aku dan bpk aku dan adik aku tu dah jarang sebut nak makan KFC, kadang2 je.....
Read More

Pantai - Part II

Leave a Comment
Tarikh : 15 Mei 2011
Lokasi : Pasir Panjang

Masz

 Maszreena

Kaki Siapa?? 





Hasil memancing... Walaupun tak BESAR. 

Istana Pasir Yang Di Bina 

Keruntuhan Istana Pasir 



  Pemandangan Senja




Read More

Berubah

Leave a Comment



Tajuk : Berubah
Penyanyi : Erry Putra & Reen Rahim
OST : Nora Elena


Lirik :

Haa...haaaa...haa...

Berikan ku waktu untuk bersamamu
Meniti hari...

Tak puas bagiku 
Dan kau pun berlalu
Tinggal ku sendiri...
Gelap seluruh jiwaku...

Hoooo...

Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh...
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku...

Ohooo...

Kau yang ku kenali
Dan kini menjadi
Insan yang lain...

Dulu kau berjanji
Kan hidup semati
Meniti hari...

Semuanya telah berakhir

Woooowooo...woo...

Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh...
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku...

Drama Nora Elena merupakan sebuah drama yang diadaptasikan dari novel Kasih Yang Suci, Karya Meen Zulaikha, Keluaran Alaf21.


Drama ini mula ditayangkan 9 Mei 2011, dari hari Isnin hingga Khamis bermula jam 7 malam. Drama ini memaparkan sebanyak 24 episod. Drama ini dibintangi oleh :




Sinopsis :

Nora Elena ialah kisah seorang wanita yang telah diperkosa semasa dia berusia 15 tahun. Walaupun sukar untuk melupakan insiden hitam tersebut, kini beliau selesa menjalankan kehidupannya seperti normal dan bakal mengahwini Idham. Namun keadaan mula berubah setelah bertemu Seth Tan.

Idham bercadang untuk membatalkan perkahwinannya dengan Nora Elena setelah menerima satu panggilan misteri yang menceritakan perihal Nora Elena yang bukan lagi seorang perawan. Seth Tan pula menawarkan diri menjadi 'Pak Sanggup' menggantikan tempat Idham di dalam majlis perkahwinan tersebut kerana masa semakin suntuk.

Konflik yang lebih mendebarkan berlaku setelah Nora Elena dan Seth Tan berkahwin. Nora Elena mendapat tahu Seth merupakan lelaki yang telah menodainya 10 tahun lalu. Dan ketika itu, Nora sedang mengandung anak Seth.

Dapatkah Nora menerima dan memaafkan Seth yang sudah insaf dengan perbuatan silamnya? 
Apakah motif Seth mengahwini Nora Elena?

Read More

Beauty and The Beast

Leave a Comment
Mampukan kemerduan suara Fiona (Shrek) mengalahkan kekuatan Kong???
MySpace


Siapakah pemenangnya???
MySpace

Ingin tahu jawapannya????

Saksikan video di bawah....

video

Sekarang anda tahu jawapannya....

Semoga terhibur... :)
Read More

Pantai - Part I

Leave a Comment
Tarikh : 8 May 2011
Lokasi : Pasir Panjang


Permandangan Gunung Santubong dari persisiran pantai
*cantik*

 Kesan Tapak Kaki

Bayang-bayang siapakah ini??
Cuba Teka??? Hehehe

Mengemas barang sblm memulakan xtvt

 Ombak.......

ooooo......  ombak & kaki...

 Memancing.... 

 Berenang

Menimbus kaki di dalam pasir

Lakaran nama di atas pasir

 Berposing maut... heheheh

 Bpk, Padeli ngan Amin

 Linda n Fina berangan nak memancing

 Pasir yang dibentuk seperti kaki....

 Semangat memancing....

Ikan Duyung naik ke darat... hihihi

 Usu Saffri n Usu Kiah

Wajah2 yg bergembira di pantai

Berjalan balik

P/s : Tunggulah... kemunculan 

Read More

Kata-kata Mutiara

Leave a Comment
Kata-kata yang memberi kesedaran dan keinsafan kepada yang membaca.













Read More
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...