CuTi2

Leave a Comment

Cuti2... 17 hingga 22 Jun 2011. Aku apply cuti nak pergi KL. Sepatutnya kami pergi 5 org tp yg pergi 4 org je... Yg pergi hanya aku, Mak cik Senah, anak dia Muzanah dan Mak cik Betty. Anak Mak cik Senah, Basirah tak jadi pergi.... Kami berangkat pada 17 Jun, jam 7 lbh (mlm). Esok nya baru kami shopping sakan.... hehehe.  Byk tempat juga yg kami pergi jln2....spt Jalan Masjid India, Berjaya Times Square KLCC & sewaktu dengannya.... heheheh. 



















Read More

Hari Minggu

1 comment
Semalam (26 Jun 2011/Ahad), bpk,abg  & adik lelaki aku masuk pertandingan memancing yang dianjurkan oleh Dewan Pustaka Negeri Sarawak. Pertandingan bermula jam 8 pagi hingga  2 ptg. Aku, mak & adik perempuan aku pergi tengok waktu tgh hari, nak pergi awal x sempat sbb nak kemas rumah & masak. Bila dah habis semua kerja di rumah baru kami pergi ke Pustaka. Bila sampai ke Pustaka, rasa macam pergi berkelah sbbnya kami bawa makanan sambil duduk bersantai di bawah pokok di tepi tasik buatan tempat peserta2 memancing.... hehehe...

 Nilah bangunan Dewan Pustaka Negeri Sarawak. 

 Ni abg aku yg tengah duduk sambil menunggu mata kail dimakan ikan.

 Ni bpk aku, sedang duduk bersantai.

 Joran oh Joran...

 Joran Pancing Peserta

Ikan2 yang berjaya ditangkap oleh peserta2.

Walaupun bpk, abg & adik aku tak menang, kami tak kesah. Bpk, abg & adik aku masuk pun hanya suka2, kalau menang alhamdulillah rezeki, kalau tak menang sekurang2nya dapat sedikit pengalaman. Bagi aku, sesiapa pun boleh menang dalam pertandingan memancing ni, kita tak tahu rezeki sorang2. Sbb kita tak tahu joran siapa yang akan dapat ikan paling besar dan paling berat.


Read More

Jom Heboh 2011

Leave a Comment

MySpace
Hari ni aku, mak, kakak & adik perempuan aku pergi ke Jom Heboh. Nak pergi hari minggu... tak boleh sbb jiran satu lorong buat kenduri kahwin. Kt org bertolak dr umah jam 10 & jam 12 lbh kt org dah balik, nak jln lama2 pula X boleh sbb nya hari nak ujan & sblh ptg pula ada majlis akad nikah kat umah jiran. Waktu nak balik, rintis2 hujan pun dah mula terasa... masa sampai rumah hujan pun turun dgn lebat... 

 Azza

Bersama Yasir pembaca berita TV3

 Alahai adik aku, bila pak polisi suruh dia naik moto polis ni, dia terus naik....


 Daftar pemilih (SPR)

 Johan Asa'ri (Botak-Juvana)

 Irfan Roslan





 Permainan untuk kanak2

 Pengunjung yang datang



Read More

1 JUN

Leave a Comment
1 Jun... Apa ada dengan 1 Jun???MySpace 1 Jun merupakan anniversary perkahwinan mak ngan bpk aku.... Yang ke berapa???MySpace Yang ke 30... Jadi aku nak cerita serba sedikit tentang kedua org tua aku....

Bpk aku bernama MOHD SIDEK B. HAJI MATSAID. Dilahirkan pada 26 April 1956 dan berasal dari Sri Aman. Bekerja sebagai anggota polis. Bpk aku merupakan anak ke-2 dari 10 org adik beradik   dan merupakan anak lelaki sulung dlm keluarga.

Mak aku pula bernama SADIAH BT. ABANG. Dilahirkan pada 24 Jun 1963, berasal dari Sibu dan merupakan surirumah. Mak aku pula merupakan anak ke-5 dari 7 org adik beradik.

Mak & bpk aku di ijabkabulkan pada 1 Jun 1981 dan hasil dari perkahwinan ni, dikurniakan 5 org anak...
Sulung kakak aku, Masni dilahirkan pada 8 Mac 1982
Ke-2 abang aku, Masrol Nizam dilahirkan pada 14 May 1983
Ke-3 aku, Masrina dilahirkan pada 19 February 1986
Ke-4 adik perempuan aku, Maslinda dilahirkan 15 April 1988
Ke-5 bongsu adik lelaki aku, Mas Fazdli dilahirkan 27 Disember 1992


Gambar2 majlis:










Read More
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...