11 Soalan... 11 jawapan...

Sebelum ni... 
Selalu tengok blog yg kena jawap soalan TAG ni....
Terima kasih DYA sebab sudi tag...

PERINGATAN : ENTRY MUNGKIN PANJANG BERJELA...
SEMOGA KORANG SABAR MEMBACA HINGGA PENGHUJUNG...



Copy n Paste dr blog Dya

11 fakta tentang Masz Sidek...

Asal Kuching, Sarawak

 Tak suka makan Pedas...

Tidak mudah marah dan melenting

Tak suka di ganggu bila memasak...

Suka baca Novel....  

 Hati mudah tersentuh dan menangis

Susah nak ketawa kalau tak betul2 jenaka...

Menduduki carta ke 3 dr 5 adik beradik...

Tak suka makan coklat

Pencinta kucing... meow... meow... meow...

Wajib pegi Fofular hujung bulan (suka 'derma' duit kat situ) hehehee  



11 Soalan Dari Dya & Jawapan Aku


 Idola korang masa kecil dan sekarang?
Masa kecil dulu banyak yg aku jadikan Idola... penyanyi... pemimpin...
Sekarang... My Parents

Kalau diberi wang RM 1 juta, korang nak buat apa dgn wang itu?
Byk tu... hmmm... simpan... bagi mak bpk... pergi haji sama2 dgn family... beli rumah... beli kereta... borong novels dan byk lagi... (angan2 aku memang tinggi melangit... aduh.. aduh)

Siapa korang 5 tahun akan datang?
Seorang isteri dan ibu...  ehhh... aku belum ada calon lagi laa... (Insya-Allah...)

Apa yang korang tak suka bila BW kat blog Dya?
Ok jer... sekarang lagi cantik dr dulu... background bunga2 gitu...

Filem kegemaran korang?
Waktu sekolah dulu... suka filem cartoon MULAN
Lepas tu... HARRY POTTER
Sekarang... apa2 jer filem asalkan best...

Warna kegemaran?
Sekarang suka warna MERAH... siap angan2... nak tema warna merah bila kahwin nanti... hahahaha...

Sebab minat warna tu?
Sebab... warna merah ni menyerlah... dan cantik...

Handphone yang paling korang sayang?
Hp yg aku guna dr mula2 keja sampai sekarang... Hp ni bpk aku punya tp dia bagi aku pakai... Sampai sekarang aku belum tukar lagi dah 5 tahun aku guna...  i-mobile 318

gambar dr google

Kalau di bagi pilihan untuk melancong secara percuma, negara yg korang perlu pilih Korea, Italy, Indonesia... korang pilih yg mana?
KOREA

Sebab apa pilih negara itu?
Negara tu cantik.. pelakon hemsem2 dan cantik2...
Sebenarnya terpengaruh dr drama Korea... Winter Sonata... Autamn In My Heart...
Sekarang jer dah kurang tengok drama Korea...

Teka saiz kasut Dya?
5 atau 6


Soalan dr Aku...

Berapa tinggi dan berat korang???
Apa yang korang suka makan???
Antara Ibu dan Ayah... korang rapat dengan siapa???
Beri satu tempat yang best pernah korang lawat???
Kenapa tempat yg korang lawat tu best???
Apa kenangan yg sukar korang lupakan???
Waktu kecil2 dulu apa cita2 korang???
Siapa korang sekarang ni... tercapai tak cita2 korang???
Apa sikap pelik korang???
Bagi satu URL follower korang yg paling sporting???
Pandangan korang tentang blog aku ni???


Korang tak marahkan aku tag korang...
Harapan aku semoga korang sudilah jawap tag aku...
Tak kisah laa... kalau mengambil masa yg lama nak jawap...
Dan sekiranya korang dah jawab tag ni... sila INFORM yer...
Aku teringin nak tahu apa jawapan korang...
TERIMA KASIH...
Zamani84
lovestory of 313
QasehSuci
Cerita Biasa
Miracle of Life
Eryati
FizafantagirO
My Rainbow
Scarlett' O'hara
Deru Ombak
Tentang Kita

***Fuh... letih... mengambil masa jugak nak pk dan jawap... rasa lega sekarang***

Previous
Next Post »

16 Komen

Write Komen
aReLaN
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 3:15:00 PTG delete

hahahaha..jom gi korea.sye pn suka merah tapi kaler 2nd favorite lepas hitam la.

Reply
avatar
Rabu, Januari 25, 2012 3:17:00 PTG delete

habis jgk bce..hehee :) suke jgk tgok korean movie..tp dgr lgu dorg lg best kot..

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 4:16:00 PTG delete

haha..mesti semput kan pikir jawapan..hahah

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 6:05:00 PTG delete

kmk belum gk soalan dya tok...hihi.. apapon samala xpande mkn pedas...hihi

Reply
avatar
Hanif
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 6:59:00 PTG delete

Panjangnya...heheh
tapi kalau org tag kita tandanya dia suka kita...

Reply
avatar
Eryati
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 7:50:00 PTG delete

wah..ada nama E.R.Y.A.T.I di sana...

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 9:34:00 PTG delete

SINGGAH MALAM...CIK MASZ telah di TAG : http://cahayacita2.blogspot.com/2012/01/giveaway-by-nouveau-closet.html

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 9:53:00 PTG delete

Feveret kaler kmk juak merah.. hihi.. :D

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 10:24:00 PTG delete

Salam Masz.. Tunggu taw..
Tengah berusha.. Takde tarikh tutup kan?? Hahahaha

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 10:42:00 PTG delete

Salam masz ..
wahh kene tag eh .. hihin.. ok ok .. sis kt kg skunk ni & line tenet TERSGT la slow .. so nanti bila dah laju-laju sis jawab eh .. tunggu ok .. nanti sis inform =)

Reply
avatar
Eryati
AUTHOR
Rabu, Januari 25, 2012 10:51:00 PTG delete

sudah menjawab dengan jayanya...hihihi

http://mydaniaeryati.blogspot.com/2012/01/11-soalan11-jawapan.html

jan lupa bagi full mark ya

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 7:51:00 PG delete

mek mokjwb boleh x.. best gilak soklan ya.. lamak x men hahaha ishh xmalu mek tok x d tag tp mok men ahhaha..

Reply
avatar
Redbloodsnow
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 9:59:00 PG delete

yayyy! bertemu gik mek dgn blogger kuching. hehehe. salam kenal ktk :)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 10:29:00 PG delete

@Deru Ombakhehehe... tak de tarikh tutup.. Chaiyok2...

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Jumaat, Februari 03, 2012 12:03:00 PTG delete

suah buat dgn jaya nye juge. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/02/jawab-11-soal-11.html

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon