Azam Aku Dan Senarai SEGMEN : AZAM 1433H & TAHUN 2012

Aku ada buat segmen sebelum ni.... 
Dan dalam segmen tu... aku dok tanya apa azam korang???
Nak tahu apa azam aku???
OK... aku nak senaraikan apa azam aku...
Sebelum tu.... aku nak bagitahu....
ENTRY ni mungkin panjang... 
Macam Karangan SPM... hehehehe...

1. Nak naikkan berat badan - dah beberapa thn aku cuba nak naikkan berat badan... Waktu masih sekolah dulu berat aku 49kg... bila dah pencen belajar, berat aku turun ke 46kg... dan semoga tahun ni berat aku naik  antara 49-50kg....

2. Nak cari BF (Gatai hehehehehe) - org sekeliling aku semua tanya... bila nak kahwin... dlm kepala aku pulak dok pk... macam mana nak kahwin??? calon pun x da... hahahahaha.... So thn ni akan diusahakan... 

3. Jadi anak yang lebih baik dr thn sebelumnya - Harap thn ni... aku dpt jadi anak yg baik dr thn sebelumnya... Dengar kata org tua... (Memang selalu dengar kata org tua... tp hati tak dengar minta dijauhi sikap tak baik)

4. Kurangkan pembelian NOVEL - Tiap2 hujung bulan aku mesti beli 4 atau 5 buah novel... Aku harap dapat kurangkan pembelian novel.... Aku akan cuba berkuatkan hati untuk membeli hanya 2 buah novel tiap2 hujung bulan...

So... inilah antara azam2 aku untuk tahun 2012... Semoga tahun 2012 memberi 1001 sinar untuk semua....
Dan untuk Tahun 2011.... bye2... apa yang baik akan di jadikan kenangan terindah dan yang tak baik akan menjadi pengajaran, pedoman dan pembakar semangat untuk menjadi lebih baik.


Kapada yang sudi menyertai SEGMEN ni... 
aku nak ucapkan terima kasih banyak kat korang... 
sebab sudi menJOINkan diri...



Walaupun tak ramai yg menyertai segmen ni.... 
Aku x akan mengalah... 
Insya-ALLAH... aku akan buat lagi segmen lain di masa akan datang...
Dan semoga waktu itu... yang menyertai akan lebih baik dari segmen ni...
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen
nurmujahidah
AUTHOR
Ahad, Januari 01, 2012 12:42:00 PG delete

muja nak kurus,, awak nak gemuk,, haha

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Ahad, Januari 01, 2012 12:57:00 PG delete

sye pn nk kuruskan sket bdn ni.hahahah..terbalik2.tkr la.amek lemak n dgg sye ni.

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Ahad, Januari 01, 2012 7:35:00 PG delete

@nurmujahidah hehehehe.. kalau terlalu kurus..x cantik sangat... macam kayu lidi...

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Ahad, Januari 01, 2012 7:35:00 PG delete

@aReLaN boleh... tp x nak byk sangat sikit jer... heheheheh ;P

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Ahad, Januari 01, 2012 8:48:00 PG delete

kmk thn baru tok nak kurangkan berbeli brg yg x berfaedah..nk kumpul duit byk2 k g Korea..hehe

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Ahad, Januari 01, 2012 1:18:00 PTG delete

@Bui Junaidi hehehehehe... x pat nangga barang kacak sikit... mesti nak beli... mudah terpikat...
Mun g korea yg lupak buah tangan k kmk hehehehehe...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon