Bayang - Bayang Tangan









Waktu kecil2 dulu selalu main imej bayang2 dari tangan...
Yang aku selalu buat dulu imej anjing (13) dan burung (14)...
Bila mood main ngan budak2 datang...
Konon nak tunjuk pandai leh tu...
Buat imej burung... pastu imej anjing... 
Bila budak2 puji....
Wah... kembang setaman idong aku... 
Hehehehe...
Pastu budak2 belajar la cara nak buat...
Tak sampai 5 minit mesti dah pandai punya...
Lepas tu... budak2 nak imej lain pulak...
Aku bagilah alasan... TAK INGAT...
Sebenar bukan tak ingat tapi TAK TAHU... ;P
Korang pandai buat imej apa???
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
AmirFX
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 3:59:00 PTG delete

Kmk pandei polah imej budak baik kat sekolah.. :p

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 4:14:00 PTG delete

dulu, akalu umah xde lektrik, pakai lilin, n msti akan buat bayang2..hehehe..

cik nur pandai selalu buat no.6, no.7 dan no.14...

sekarang ni lama dah tak buat...

Reply
avatar
Razif Mokji
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 4:29:00 PTG delete

kalau yg rama2 tu paling boleh buat

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 5:02:00 PTG delete

ahahah kmk sukabuat rama2.. sbb ya jak mek pandey.. slalu ngeso skill ngn adek ahhaha..lak mek nak polah juak eyh haha

Reply
avatar
Redbloodsnow
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 5:05:00 PTG delete

mek gik ingat masa mek kecik² lok, bila mek org main bayang² tgn tok nak...mesti mak mek org anok.

katanya "sak ktk org kenak cubit antu pasya" haha.

Reply
avatar
Lady Milo
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 5:41:00 PTG delete

dulu main bayang-bayang bentuk burung je tahu... hehe... lepas tu baru sedar rambut terbakar sedikit kat hujung lilin... teeehee.e...

Reply
avatar
iRiS
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 10:13:00 PTG delete

iris suke wat arnab kena keja ngn pistol hehe

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 11:13:00 PTG delete

dlu reti buat burung n arnab je rasa.tapi bayang2 pon leh buat video klip tau skang.contohnya cam video klip tsubomi dari kobukuro.terpegun jap tengok.hahaha

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Rabu, Februari 01, 2012 1:45:00 PG delete

kmk pande molah nombor 14 jak..hihihi

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Rabu, Februari 01, 2012 9:30:00 PG delete

tak penah buat .. tp suka main ngan bayang-bayang masa kecik dulu =)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon