Hakikat...

Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
akuamir
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 9:56:00 PG delete

eleh,, cakap bole la ta pandang rupe,, hati sume nak terbaik kan??haha..

bagiku,, perempuan tak comel pon tape,, bole tutup lampu.. :0)

Reply
avatar
Chenal
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 10:13:00 PG delete

Aik...iklan tema tahun baru cino, Mas? ;)
Insya Allah...smoga dimakbulkan!

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 10:45:00 PG delete

kalau boleh nak semua hensem..buka rupa paras je..hehe

Reply
avatar
Dylla Abas
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 12:09:00 PTG delete

hehe...klu boleh nk dpt lelaki yg beriman n bertanggungjawab tapi HENSEM..huhu :p

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 3:48:00 PTG delete

dunia nie sementara je...hensem tu ndak menjamin apa2 jika ndak pandai jaga agama dan akhlaknya

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 6:31:00 PTG delete

@akuamir betul tu... semua nak yg terbaik...

"perempuan tak comel pon tape,,bole tutup lampu..." pernah ku dengar dialog itu tp di mana ye... hehehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 6:33:00 PTG delete

@dyabungabetul tu... hati hemsem, sikap hemsem... semua nye nak hemsem... biar sejuk mata memandang... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 6:33:00 PTG delete

@Dylla Abas hehehehe... bila hati dah berkenan semuanya boleh jadi hemsem.. betul tak...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 16, 2012 6:34:00 PTG delete

@Kancil 8349betul kata kancil... kalau x pandai agama dan akhlah... hemsem pun tak guna...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon