Juara AJL 26 # Awan Nano - Hafiz


Siapa juara AJL 26 telah terjawab semalamkan...
Rasa2nye semua dah tahu siapa juara...
Awam Nano nyanyian Hafiz telah memenangi Juara AJL 26...
Tempat kedua pula Seribu Sesalan nyanyian Shila Amzan, Ning Baizura dan Jaclyn Victor...
Tempat ketika Karma nyanyian Faizal Tahir...
Persembahan Terbaik pula Kisah Hati nyanyian Alyah...
Dan Hafiz sekali lagi memenangi Vokal terbaik...
Jom kita layan persembahan Hafiz...



Lirik : Awan Nano - Hafiz
Lihat ke arah sana
Serakah awan warna dan berarakan... awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri

Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan... kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu

Begitulah awam nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu
Begitulah awam nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Awam kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Lihat diriku ini
Sekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu

Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awam itu yang kau rindu

Akulah awammu yang sedia
Melindungi dirimu
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Akulah awammu yang sering kali kau rindu
Dan tak terduga hadirku
Walau tak tercapai jejarimu


Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Begitulah awam nano
Setia melindungi diri

Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu
Begitulah awam nano
Sering saja tak terduga hadirku
Walau tak tercapai jejarimu

Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 10:48:00 PG delete

HEHE..KAN KMK DH MADAH AWAN NANO AKAN MENANG..

CUMA KMK X PUAS ATI GLAK NGAN BAJU APIS..MEHEY LI JAK NAK OWH..

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 10:54:00 PG delete

@Bui Junaidi heehehe... nya jadi anak nelayan kak... jimat kos x payah nak berpolah baju kacak2...

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 11:34:00 PG delete

Tahniah Hafiz =) smlm nk tgk AJL punya pasal .. ishh macam2 jadi .. auww malu .. *blushing

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 5:13:00 PTG delete

lagu nya x bosan mok dgr ow.. best lagu tok.. duhal mnasir.. xmek tauk haha

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon