Keja Setengah Hari

Memandangkan hari ni...
Aku keja setengah hari...
Sbb petang ni ada majlis tahlil di rumah arwah nenek kat Denmark...
Selepas Asar...
Jauhkan... hehehehe...
Guro jak bah... bukan Denmark tp kat Kpg Demak...
Aku minta cuti setengah hari...
Sekejap lagi nak kemas2...
Pukul 12 tgh hari... bye2...

List barang yg tertinggal dan perlu diingat :
Agar2 (Sedekah C.Senah - Jiran)
Pakaian yg perlu di pakai petang nanti (Adik aku lupa bawa pagi tadi)
Buah Dabay jeruk (Dabai)

Apa lagi nak di ingat... hmmm
Aku ni boleh tahan pelupa...
Sebelum ke kpg nanti... aku call mak laa...


***Aku tak pandai makan Dabai... korang caya tak???***
Previous
Next Post »

21 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 12:58:00 PTG delete

INGATKAN BENAR RAH DENMARK TEK..HAHA

KMK DOLOK X PANDEY JUAK MAKAN DABEI,TP SEMENJAK BLAKI NGAN ORG MELANO,PANDEY DAH..

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 1:34:00 PTG delete

buah dabai? asa ape ye? cik nur pun xpernah mkn la...huhuhuh

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 1:34:00 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 4:13:00 PTG delete

Kancil ndak pernah makan lagi...katanya sedap

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 4:38:00 PTG delete

Ya rabbi Masz... Nyaman da buah dabei... rugi xpande makan..nyum nyum...hahaha

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 5:44:00 PTG delete

dabai?? apa tu?? sedap ke?? kalau sedap teringin nk rasa..

Reply
avatar
QasehSuci
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 9:27:00 PTG delete

dabai? tak pernah dgr...sedap ker??

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Khamis, Januari 19, 2012 9:55:00 PTG delete

Yesss.. Sama club ngn kmk.. Sik pandey makan dabei.. hihi...

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 5:12:00 PG delete

datang singgah lagi..boleh kirimkan ke makanan nie...hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:23:00 PG delete

@Bui Junaidi kmk bok nak belajar makan... ya pun sik sampay sebijik hehehe...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:24:00 PG delete

@:: Cik Nur :: byk org cakap sedap... tp entah la... sy tak berapa pandai nak makan...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:25:00 PG delete

@Kancil 8349itulah... family sy cakap sedap...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:26:00 PG delete

@Mak Usubaruk nak stat belajar makan...
ya pun tekak kmk sik berapa masuk nak makan... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:27:00 PG delete

@dyabunga hehehe.... biasanya org makan buah ni di masinkan... mereka kata sedap... lemak2 jer sayanye...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:27:00 PG delete

@QasehSuci yg pandai makan ni memang kata sedap... tp sy tak berapa pandai nak makan... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:28:00 PG delete

@AmirFXhahaha... tukang nangga org makan ajak la kita tok...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 9:30:00 PG delete

@Kancil 8349hehehe... entahlah... rasanya boleh...

Reply
avatar
Shahazrin
AUTHOR
Jumaat, Januari 20, 2012 3:09:00 PTG delete

first time dengor buah nie.. cam man rasa dia eik?

Reply
avatar
Jumaat, Januari 20, 2012 4:39:00 PTG delete

1st time dengar..makan for sure la tak pernah..hehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon